Egyre több vállalat szervez céges rendezvényt, amely kedvező hatással van a dolgozók elégedettségére, s hosszú távú megtartására. Ha ki szeretnéd maxolni a céges rendezvényben rejlő lehetőségeket, olvasd el tippjeinket!
Határozd meg a rendezvény típusát!
A top3 céges rendezvény a csapatépítő játék (pl. szabadulószoba, közös sport), a workshop és a családi nap. Akármelyik rendezvénytípust választjátok, a lényeg, hogy kiszakadjatok az irodából és a napi rutinból, s oldottabb hangulatban töltsetek együtt időt, vagy kötetlenebb módon dolgozzatok egy feladaton!
Határozd meg a helyszínt!
A helyszín alapvetően meghatározza a rendezvény egészét, ezért érdemes időt szánni a kiválasztására!
A legfontosabb szempontok céges rendezvény esetén:
- könnyű megközelíthetőség,
- megfelelő méret,
- kompatibilis legyen a program típusával és a cég profijával!
Tervezz meg minden részletet!
Ha megvan a program, és kiszámoltátok, mekkora a megvalósításra szánt budget, érdemes összeállítani a résztvevők listáját, s minden apró részletet A-tól Z-ig alaposan megtervezni! A céges rendezvény menetét akár le is lehet jegyzetelni – a lényeg, hogy légy felkészült, s tudd irányítani az eseményeket!
Állíts össze egy kommunikációs stratégiát!
A kommunikáció stílusa, tartalma és csatornái legyenek összhangban a célközönség igényeivel és a cég brandjével is!
Tervezd meg, hol fogod hirdetni az eseményt, s lehetőleg alkalmazz többféle csatornát is (social media, Google Ads, sajtó, saját honlap)!
Néhány extra tipp
Határozd meg a beléptetés módját – ha trendi akarsz lenni, akár egy QR-kódos megoldás is szóba jöhet!
Tartsd szem előtt – nem in-house rendezvény esetén – a gyors és egyszerű jegyváltási lehetőséget (pl. TIXA-val)!
Ellenőrizd, hogy a catering minősége és az esemény színvonala összhangban legyenek!
Örökítsd meg a rendezvényt – lehetőleg profi módon! A legjobb, ha felkérsz egy rutinos fotóst vagy videóst a rendezvényfotózásra, esetleg céges rendezvény videó elkészítésére! Az elkészült kontenteket megoszthatod a honlapodon és a vállalat social media felületein is!
(Ha pedig ehhez igénybe vennéd egy online marketing ügynökség segítségét, vedd fel a kapcsolatot a DLX MEDIA csapatával!)
Kérj visszajelzést! A rendezvény után egy rövid kérdőív kitöltetésével mérd fel, mennyire volt sikeres a program! A kollégák így érezni fogják, hogy fontos a véleményük, s a visszajelzések a következő rendezvény szervezése során is a segítségedre lehetnek!